Kas jāievēro, rakstot preses relīzi

1. Datums ir jānorāda preses relīzes sākumā.

2. Virsraksts, kas piesaista uzmanību un īsi pasaka būtiskāko no jūsu vēstījuma

Piemēram, Ministri izvēlas “Tele2”

Nevis – “Tele2” noslēdz līgumu ar Valsts kanceleju par mobilo pakalpojumu sniegšanu valdībai.

3.  Ievads, kas paplašina jeb “atšifrē” virsrakstu

Piemēram, “Tele2” šodien parakstīja līgumu ar Valsts kanceleju par mobilo pakalpojumu sniegšanu valdībai. Konkursā par mobilajiem pakalpojumiem “Tele2” spēja piedāvāt valdībai visizdevīgākos nosacījumus.

4. Citāts – vēlams no t.s. “trešās puses”, proti, no cilvēka vai organizācijas, kurš nav tieši saistīts ar Jūsu uzņēmumu, bet ir attiecīgajā industrijā nozīmīgs, cienījams, atpazīstams.

Piemēram, “Valsts kancelejas izvirzītās prasības mobilo sakaru operatoriem bija īpaši augstas, ņemot vērā, ka iepirkums paredz apjomīgu ilgtermiņa līgumu ar garantētu naudas plūsmu. “Tele2″ uzvara šajā konkursā apliecina kompānijas augsto efektivitāti,” norāda telekomunikāciju eksperts.

5. Fakti, kas apliecina virsraksta un ievada apgalvojumus.

Piemēram, “Tele2” īpaši šim konkursam izstrādātais mobilo sakaru piedāvājums iekļauj … Valstij šis pakalpojums izmaksās par 15% mazāk nekā jebkuram citam “Tele2” klientam, jo līguma apjoms un termiņš ļauj “Tele2” būtiski samazināt cenu par mobilajiem sakariem. Līguma kopējā summa … iekļauj …

6. Fona informācija par preses ziņojumā pieminētajiem uzņēmumiem, institūcijām, kā arī kontakti.

7. Kontakti, ar ko sazināties jautājumu gadījumā, jānorāda preses relīzes beigās. Šajā sadaļā parasti tiek norādīts personas vārds un uzvārds, uzņēmums, telefona numurs, e-pasts un mājaslapa, ja tāda ir.


Vairāk uzzināt vai pieteikties pakalpojumiem Jūs varat, aizpildot anketas pieteikuma formu, sazinoties ar mums pa tālruni 67222509 vai rakstot uz e-pastu info@prservice.lv