Ko (ne)darīt, rakstot preses relīzi

Preses relīzei jābūt maksimāli koncentrētai, kodolīgai.

Jācenšas uzrakstīt vairāk, tad ir cerība, ka žurnālisti kaut ko izmantos.

Preses relīzē jāiekļauj trāpīgi uzņēmuma pārstāvju vai jomas ekspertu citāti.

Preses relīzē citāti nav jāiekļauj, jo tos mediji reti izmanto.

Preses relīzes ievadā jāiekļauj daži skaitļi, kas visprecīzāk pamato ziņas galveno vēstījumu.

Relīzē jābūt iespējami daudz dažādiem skaitļiem, jo tad informācija izskatīsies ticamāka.

Preses relīzes virsrakstam jābūt īsam un trāpīgam, dažos vārdos izsakot vēstījuma būtību.

Preses relīzes  virsrakstam jābūt “Paziņojums presei” vai tamlīdzīgam.

Preses relīze jāizplata tad, ja jums pašam šķiet interesanti, būtiski tādu lasīt, nodot citiem.

Preses relīzes jācenšas izsūtīt pēc iespējas biežāk, jo tad kāda no tām var iekļūt medijos.

Preses relīze jāsūta tiem medijiem, kas vislabāk atbilst jūsu vēstījuma saturam (par IT lietām – tehnoloģiju medijiem un žurnālistiem u.tml.).

Preses relīze jācenšas vienmēr nosūtīt visiem medijiem, jo nekad nevar zināt, kurš par jūsu vēstījumu var ieinteresēties.

Preses relīzes noformējumam jāpievērš adekvāta
uzmanība
, – tā nav jāveido mākslīgi izskaistināta, taču pavirša attieksme pret teksta izvietojumu, gramatiku un logo rada iespaidu par jūsu uzņēmumu.

Preses relīzes noformējumam nav nozīmes – žurnālisti taču izmanto tikai tekstu.

Preses relīze jācenšas noformēt tā, lai žurnālista atmiņā paliktu uzņēmuma logo un mārketinga vēstījumi.


Vairāk uzzināt vai pieteikties pakalpojumiem Jūs varat, aizpildot anketas pieteikuma formu, sazinoties ar mums pa tālruni 67222509 vai rakstot uz e-pastu info@prservice.lv.