Preses konference: rīkot vai tomēr nē

Kad ir vērts apsvērt iespēju sarīkot preses konferenci:

  • Kad citādi nespējat "apmierināt mediju interesi", proti – gadījumos, kad kāds fakts vai izteikums jau raisa pastiprinātu žurnālistu un sabiedrības uzmanību vai arī jūs paši vēlaties tam piesaistīt papildu uzmanību.
  • Ja ir nepieciešams pēc iespējas plašāk apstrīdēt publiskotu informāciju/ atspēkot apgalvojumus, izskaidrot kādu rīcību/notikumu vai atsaukt produkciju, piemēram, tirgū nonācis patērētājiem kaitīgs produkts.
  • Kad vēlaties - un ticat, ka spējat to panākt -, lai žurnālisti atnāk uzzināt jūsu jaunumus, nevis izklaidēties.

Kad preses konferences rīkošana nav pareizais risinājums:

  • Kad neesat pārliecināti, ka žurnālisti to apmeklēs (proti, kad jūsu jaunums nav unikāls, ziņa nav pietiekami aktuāla sabiedrībai un līdz ar to – tā nav plašsaziņas līdzekļu uzmanības vērta).
  • Ja jūs vēlaties izplatīt melīgu vai nepatiesu informāciju vai slēpt patiesību.

Domas dalās, vai preses konferenci ir vērts sasaukt tikai tāpēc, ka tā teorētiski var sniegt lielāku atdevi nekā preses relīzes izplatīšana. Nav vienota viedokļa, vai organizēt preses konferenci ir nepieciešams tikai tādos gadījumos, kad vēlaties izplatīt ziņu, par kuru žurnālistiem varētu rasties papildus jautājumi un jums būs ko uz tiem atbildēt. Mēdz būt izņēmumi, tomēr atcerieties,– vāja preses konference var izraisīt interesi, bet tikai vienreiz…

 

Vairāk uzzināt par interesējošo pakalpojumu Jūs varat, aizpildot pieteikuma formu, sazinoties ar mums pa tālruni 67222509 vai e-pastu info@prservice.lv.