Ko (ne)darīt, rakstot preses relīzi
JĀ |
NĒ |
Preses relīzei jābūt maksimāli koncentrētai, kodolīgai. |
Jācenšas uzrakstīt vairāk, tad ir cerība, ka žurnālisti kaut ko izmantos. |
Preses relīzē jāiekļauj trāpīgi uzņēmuma pārstāvju vai jomas ekspertu citāti. |
Preses relīzē citāti nav jāiekļauj, jo tos mediji reti izmanto. |
Preses relīzes ievadā jāiekļauj daži skaitļi, kas visprecīzāk pamato ziņas galveno vēstījumu. |
Relīzē jābūt iespējami daudz dažādiem skaitļiem, jo tad informācija izskatīsies ticamāka. |
Preses relīzes virsrakstam jābūt īsam un trāpīgam, dažos vārdos izsakot vēstījuma būtību. |
Preses relīzes virsrakstam jābūt “Paziņojums presei” vai tamlīdzīgam. |
Preses relīze jāizplata tad, ja jums pašam šķiet interesanti, būtiski tādu lasīt, nodot citiem. |
Preses relīzes jācenšas izsūtīt pēc iespējas biežāk, jo tad kāda no tām var iekļūt medijos. |
Preses relīze jāsūta tiem medijiem, kas vislabāk atbilst jūsu vēstījuma saturam (par IT lietām – tehnoloģiju medijiem un žurnālistiem u.tml.). |
Preses relīze jācenšas vienmēr nosūtīt visiem medijiem, jo nekad nevar zināt, kurš par jūsu vēstījumu var ieinteresēties. |
Preses relīzes noformējumam jāpievērš adekvāta |
Preses relīzes noformējumam nav nozīmes – žurnālisti taču izmanto tikai tekstu. Preses relīze jācenšas noformēt tā, lai žurnālista atmiņā paliktu uzņēmuma logo un mārketinga vēstījumi. |
Vairāk uzzināt par interesējošo pakalpojumu Jūs varat, aizpildot pieteikuma formu, sazinoties ar mums pa tālruni 67222509 vai e-pastu info@prservice.lv.